Cuvintele cheie de brand, numite și cuvinte cheie de marcă sau termeni de brand, sunt cuvinte cheie (sau fraze) care conțin numele companiei tale - de exemplu, "Ralph Lauren" sau "rochie neagră Ralph Lauren".
Motivul pentru care se merită să faci asta, este pentru că e foarte ieftin.
Vorbim poate despre o treime din costul mediu per click.
În plus, rata de click-through va fi mai mare, deoarece oamenii caută deja compania ta, iar același lucru este valabil și pentru scorul tău de calitate Google.
Ca rezultat, scorul tău de calitate pentru toate campaniile Google Ads va crește - iar cu cât scorul tău de calitate este mai mare, cu atât costul per conversie va fi mai mic.
În al doilea rând, arată urât dacă nu ești primul rezultat pe pagina de căutare pentru propriul tău brand.
Nu numai atât, dar vrei să monopolizezi cât mai mult din pagina de rezultate a motorului de căutare (SERP).
Ceea ce înseamnă că, da, vrei ca site-ul tău web să fie în fruntea rezultatelor organice de căutare, dar vrei și ca anunțul tău de brand să fie în blocul de anunțuri din partea de sus a paginii, care este considerată cea mai valoroasă poziție.
Cu alte cuvinte, cu cât ocupi mai mult spațiu, cu atât mai puțin loc rămâne pentru concurenții tăi.
Dacă tu nu licitezi pe cuvintele cheie ale brandului tău, o vor face concurenții tăi.
Sună ciudat; de ce ar licita concurența ta pe numele afacerii tale?
Dar gândește-te: este ieftin, este perfect legal și este o modalitate inteligentă de a atrage traficul valoros de la brandul tău.
Deci, chiar dacă te clasezi pe locul 1 în rezultatele organice de căutare, concurența ta probabil că îți va fura potențialii clienți dacă anunțul lor plătit apare deasupra ta.
Chiar și cuvintele cheie de brand scrise greșit contează, iar acestea sunt adesea trecute cu vederea de către concurenți, deci poate merita să licitezi pe principalele greșeli de tastare pentru brandul tău.
Le poți găsi folosind un instrument de sugestie a greșelilor de tastare pentru cuvinte cheie, cum ar fi acesta.
Licitarea pe cuvinte cheie de brand este doar una dintre multele strategii de licitare disponibile în Google Ads.
Pentru o perspectivă mai largă asupra diferitelor strategii de licitare și cum să le utilizezi eficient, consultă ghidul nostru complet despre strategii de licitare eficiente în Google Ads.
Ai un control mai mare asupra mesajului tău.
În loc să trimiți pur și simplu vizitatorii către pagina ta de pornire, ceea ce face de obicei Google cu rezultatele organice de căutare, licitarea pe propriii tăi termeni de brand îți permite să trimiți clienții către o pagină de destinație cu o rată de conversie mai mare, la alegerea ta.
În plus, poți personaliza mesajul anunțului tău ori de câte ori dorești pentru a capta mai multă atenție decât un rezultat organic generic de căutare.
În cele din urmă, dacă oamenii te găsesc folosind cuvinte cheie de brand și tu nu licitezi pe ele, nu vei putea vedea acele date, deoarece nu plătești pentru ele.
Și orice specialist în marketing care se respectă îți va spune că cel mai bun mod de a optimiza continuu campania ta și de a maximiza cheltuielile pentru anunțuri este să aduni cât mai multe date posibil despre potențialii tăi clienți.
Pentru strategii suplimentare de îmbunătățire a ratei de conversie în campaniile tale, consultă ghidul nostru detaliat despre optimizarea conversiilor în Google Ads.
Ar trebui să folosești extensii de anunțuri.
De ce? Pentru că...
a.) ocupă mai mult spațiu pe pagina de rezultate a căutării,
b.) oferă și mai multe informații despre afacerea ta persoanelor care caută online și
c.) sunt complet gratuite.
Este practic o decizie ușoară.
După cum sugerează și numele, extensiile de anunțuri extind anunțul tău, oferind oamenilor și mai multe motive tentante pentru a da click pe el.
Acestea includ numărul de telefon al afacerii tale, callout-uri importante, linkuri către site și chiar mărturii ale clienților - toate acestea conferind anunțului tău mai multă valoare.
Extensiile de anunțuri bine concepute îți pot oferi chiar un avantaj competitiv în ceea ce privește clasamentul și plasarea anunțurilor.
Vrei să afli mai multe despre cuvintele cheie de brand și cum beneficiază ele campaniile tale publicitare?
Știm tot ce este de știut despre Google Ads, inclusiv cum să îți optimizezi strategia de cuvinte cheie pentru a obține cel mai mult pentru banii tăi.
Licitarea pe cuvintele cheie ale brandului tău este o modalitate rentabilă de a câștiga mai mult spațiu pe paginile de rezultate ale căutării și de a obține un randament mai bun pentru bugetul tău general de marketing.
În timp ce licitarea pe propriile cuvinte cheie de brand este o strategie defensivă, unele branduri aleg să liciteze și pe numele competitorilor lor.
Pentru o analiză detaliată a avantajelor și dezavantajelor acestei strategii, consultă articolul nostru despre reclame PPC pe numele competitorilor.