Strategii pentru a gestiona eficient relația cu agenția ta și a obține rezultate remarcabile
Descoperă secretele care îți vor transforma complet percepția asupra agențiilor de marketing digital și îți vor arăta cum să gestionezi relația cu ei, astfel încât să nu te mai simți niciodată ignorat...
Dragă antreprenor,
Cu siguranță lucrezi sau ai lucrat cu o agenție de marketing digital de-a lungul vieții tale ca antreprenor.
Dacă vrei trafic pe site-ul tău și nu știi să folosești platformele de publicitate eficient, nu ai de ales.
Trebuie să lucrezi cu o agenție.
Iar asta poate fi un lucru bun sau nu.
Dacă ai avut parte de o experiență negativă sau nu știi dacă agenția cu care lucrezi acum face treabă bună sau nu, continuă să citești.
Acest mesaj va fi cel mai interesant pe care îl vei citi vreodată.
Iată de ce:
În ultimii 12 ani am lucrat în industria de publicitate online, creând și optimizând mii de campanii pentru diverse nișe.
Le-am trăit și le-am văzut pe toate.
Știm ce funcționează și ce nu.
Știm ce contează și ce nu.
Din păcate, există o problemă majoră cu modelul actual al agențiilor de marketing digital.
Proprietarii de afaceri ca tine, văd cum banii lor câștigați cu greu sunt irosiți pe campanii care nu performează.
Și pentru a înrăutăți situația, vinovații ajung să fie Google Ads și Meta.
Adevărații vinovați sunt agențiile de marketing digital care nu performează.
Alarmant, un număr tot mai mare de ”specialiști” deschid o ”agenție”, pentru că pot obține niște taxe de management mari.
Celor mai bune agenții de marketing digital le place să crească afacerile clienților lor.
Și ascultă, dacă ai rulat reclame pentru orice perioadă de timp, probabil vrei să știi de ce...
MAJORITATEA AGENȚIILOR FAC LUCRURILE GREȘIT
De ce?
Pentru că NU ȘTIU.
Pentru că NICI ELE NU FAC ASTA.
Nu mă înțelege greșit, traficul venit din publicitatea online este important...
Dar dacă acei vizitatori nu intră în baza ta de date, nu contează.
Pentru că nu poți genera vânzări pe termen lung dacă cineva te sună o dată și apoi dispare pentru totdeauna.
Nu poți folosi acele telefoane fără rezultat să îți plătești facturile, angajații, chiria, etc.
Și cu siguranță nu poți folosi acele apeluri să îți cumperi acel Range Rover nou nouț.
Așa că, fii atent, singurul lucru care contează este cât de multe venituri îți pot aduce acele lead-uri.
Altceva nu contează.
Sfârșitul poveștii.
Indiferent de ce spun așa zișii experți în digital marketing, doar cumpărarea de trafic nu este suficientă.
Acesta este adevărul.
Acum poate părea direct pentru urechea neobișnuită cu aceste lucruri.
Poate părea ca duritate, dar asta pentru că adevărul brutal este foarte rar spus.
Este ca un secret pe care mulți nu-l știu.
În special agențiile.
Pentru că sunt mult mai concentrate pe a face un ban rapid, și a te convinge să le cumperi serviciile...
Decât în a dezvolta relații durabile.
CERTIFICĂRI
CE TIPURI DE CAMPANII EXISTĂ în google și meta ȘI CE AI tu ÎN CONT
Google și Meta sunt 2 platforme diferite, dar complementare.
Se completează una pe cealaltă, precum ying cu yang. Căutările pe Google sunt intenționale, iar Facebook-ul e pentru când te plictisești.
Acum poți înțelege mai bine...
Campaniile de publicitate pentru fiecare sunt diferite.
Google e bazat pe cuvinte cheie, iar Facebook pe cât de eficiente sunt banerele și videoclipurile.
Cel mai probabil, nu știi să faci diferența între ele și nici ce să trimiți agenției cu care lucrezi.
Creativele (bannerele și videoclipurile), sunt responsabilitatea ta!
Acesta e unul din motivele pentru care unele campanii nu pot fi create.
Pentru că nu ai creative.
Dar noi te putem ajuta.
Noi știm ce creative ai nevoie, pentru a putea accesa întreaga putere a platformelor.
Pe lângă asta, mai știm că...
BRAND-URI
FĂRĂ TRACKING AI SĂ ÎNNEBUNEȘTI CĂ NU ÎȚI FUNCȚIONEAZĂ CAMPANIILE și cheltui bani degeaba
”Cheltui bani, dar nu văd rezultate.”
”Nu știu cât valoarează un lead pentru mine.”
Sună cunoscut?
Toate problemele astea au o bază comună... un tracking prost implementat, sau inexistent.
Înainte de a te apuca de reclame, trebuie să ai tracking.
Tracking-ul este începutul și sfârșitul afacerilor online.
De ce?
Pentru că îți oferă vizibilitate.
Știi ce se întâmplă.
Poți vedea (cu ochii... să nu umbli ca un orb).
Fie că ești un furnizor de servicii sau un magazin de e-commerce, ai nevoie de tracking.
Problema apare, când nici măcar agenția nu știe asta.
Sau mai rău... nu știe cum să o rezolve.
Tracking-ul e complicat, e tehnic... nu e pentru oricine.
Doar cei aleși (pe partea tehnică), te pot ajuta.
Vrei să știi de unde vin apelurile?
Vrei să știi de unde vin vânzările?
Vrei să știi de unde vin completările de formular?
Cum ar fi să nu mai fii nevoit să ghicești?
Cum ar fii să știi sigur?
Exact asta face diferența dintre cei care câștigă pe termen lung și cei care se scufundă.
Au sisteme bine puse la punct pentru a câștiga.
Din acest motiv, ai nevoie de...
UN SISTEM DE BACKEND CARE SĂ ȚINĂ EVIDENȚA TUTUROR CONVERSIILOR ȘI VÂNZĂRILOR
Trunchiul este sistemul de backend.
”Sistem de backend? Ce e asta?”
Parcă te și aud întrebând.
Sistemul de backend este ceea ce face diferența între profesioniști și amatori.
Este sistemul unde toate datele sunt centralizate.
Datele din platformele de publicitate și datele din site-ul tău, din afacerea ta.
Este punctul central de control.
Locul unde vezi exact unde se duc banii tăi, și ce rezultate ai.
Poți estima mult mai ușor eficiența campaniilor tale.
99.99% din afacerile online din România, habar nu au de așa ceva.
Ceea ce e trist.
Dar nu te speria...
Noi avem habar.
Dacă vei lucra cu noi, vei avea și tu.
Noi facem lumină în întuneric.
Antreprenorul de rând nu își construiește o bază de date
Plătești pentru publicitate ca să te alegi doar cu....
Un apel telefonic care nu vine la programare?
Folosirea unui calculator online?
Trafic pe site?
Nu are nici un sens.
De ce ai arde bani degeaba?
Ascultă... secretul succesului stă în baza de date.
În câte e-mail-uri ai colectate și cu care interacționezi mereu.
În câte numere de telefon ai, la care trimiți constant oferte.
Chiar dacă nu reușești să vinzi nimic inițial, dacă ai colectat datele personale te-ai ales cu ceva.
De ce nu faci asta?
Cel mai probabil pentru că nu știi de acest lucru și de unde să începi.
Și mai probail este că agenția cu care lucrezi nu știe de aceste lucruri.
Sunt interesați doar de taxa lunară pe care o pot încasa de la tine.
O afacere online e mai mult de un site și publicitatea online.
Din acest motiv...
Transformă-ți Afacerea într-o Mașinărie de Profit
Ești pregătit să ieși din cercul vicios al cheltuielilor fără rezultate.
Ești pregătit să construiești o afacere online care nu doar supraviețuiește, ci prosperă.
Iată ce îți oferim:
✅ Expertiză reală în marketing digital, nu doar promisiuni goaleImplementarea unui sistem de tracking robust, care îți arată exact unde merg banii tăi
✅ Crearea unui sistem de backend care centralizează toate datele importante
✅ Strategii de construire și gestionare a unei baze de date valoroase de clienți
✅ Campanii de publicitate optimizate pentru conversii, nu doar pentru trafic
Nu mai arunca bani pe fereastră cu agenții care nu înțeleg cu adevărat nevoile tale.
Fă pasul către succesul real în mediul online.
Programează acum o consultație gratuită cu noi și descoperă cum putem transforma afacerea ta într-o mașinărie bine unsă de generare a profitului.
Nu lăsa ca această oportunitate să treacă pe lângă tine.
Împreună, vom duce afacerea ta la nivelul următor.
tu ai întrebări,
noi răspunsuri.
O bună agenție de marketing digital va cunoaște afacerea ta în detaliu. Aceasta va evalua traficul pe care îl primește site-ul tău și va stabili cele mai bune platforme de marketing online în care să investească. O parte din strategia unei agenții de marketing digital ar trebui să implice evaluări continue pentru a se asigura că un client menține echilibrul perfect între cheltuielile de marketing și rezultatele obținute.
Noi facem toate acestea, dar, spre deosebire de alte agenții, echipa Omarosa nu se concentrează doar pe menținerea acestui echilibru perfect. Scopul nostru este să-ți învingem concurenții, să transformăm vizitatorii site-ului în cumpărători și să-ți aducem cel mai mare ROI posibil folosind cele mai eficiente strategii de marketing disponibile.
Pentru că noi ne susținem vorbele cu fapte și facem LUCRURI pe care alte agenții de marketing nu le fac.
Ești serios în privința extinderii operațiunilor tale și dominării pieței? Putem colabora cu tine.
Vrei să te alături unei echipe de specialiști în marketing, strategii digitale, designeri și dezvoltatori care te vor ajuta să îți atingi obiectivele de creștere și să obții un ROI care te va face să strigi de bucurie? Putem colabora cu tine.
Înțelegi valoarea de a cheltui 1 euro pentru a câștiga 5 euro? Putem colabora cu tine.
Nu contează dacă ești o companie mare sau mică. Clienții noștri variază de la afaceri locale mici cu 5 sau mai puțini angajați până la companii multinaționale mari cu sute de angajați care operează din toate colțurile lumii.
De ce sunt delicioase clătitele? De ce este apa umedă? Nu, dar serios. În loc să folosim această secțiune de conținut pentru a te spama cu laude modeste, permite-ne să spunem doar atât...
Marketerii mint, cifrele nu.
Așadar, în loc să încercăm să te convingem că suntem cea mai bună agenție de marketing digital... iată statisticile:
- 10000+ de campanii create
- 12 ani de experiență
- 50 mil. euro + cheltuiți pe reclame
Vezi tu, majoritatea agențiilor de marketing digital vorbesc bine, dar la sfârșitul zilei, nu folosesc aceleași servicii de marketing pe internet pe care le prescriu clienților lor (marketing digital, SEO, reclame pe Facebook și funnel de vânzări etc.) pentru a-și crește propria afacere.
Ceea ce este un mare semn că ar trebui să fugi!
Este ca și cum ai întreba „cât de lungă este o bucată de sfoară” deoarece nu există un răspuns corect. Răspunsul depinde de AFACEREA TA. Tratăm fiecare afacere diferit deoarece nici două afaceri – chiar dacă operează în aceeași industrie – nu sunt la fel. Să aplicăm această logică la afacerea ta și la cea a celui mai mare competitor al tău. Da, țintiți aceeași audiență și oferiți un produs sau serviciu similar, dar asta este tot. Site-ul lor este dezvoltat diferit față de al tău. Ar putea fi mai vechi sau mai nou decât site-ul tău. Ei ar putea avea mai multe sau mai puține backlink-uri și ar putea avea rate de conversie mai bune sau mai slabe comparativ cu site-ul tău. O strategie care implică o campanie intensă de link building și marketing de conținut ar putea fi tot ce ai nevoie, în timp ce competitorul tău ar putea obține mai multe avantaje investind în Google Ads. Lista diferențelor continuă.
Ideea principală este că știm că o soluție universală NU se potrivește tuturor, motiv pentru care creăm strategii personalizate pentru fiecare dintre clienții noștri pentru a se potrivi exact nevoilor lor. Scopul nostru este să le propulsăm prezența online în stratosferă și vom face tot ce este necesar pentru a atinge acest obiectiv.