Dacă ești în dubiu în legătură cu utilizarea Google Ads, ai ajuns în locul potrivit.
Nu-ți face griji, nu vom încerca să te convingem să folosești platforma.
În schimb, suntem aici pentru a te ajuta să decizi dacă este potrivită pentru tine în primul rând.
Am nevoie de Google Ads?
În nouă din zece cazuri, răspunsul este da.
Există doar o singură condiție.
Trebuie să înțelegi limitările, împreună cu cadența obișnuită a procesului general.
(Cu alte cuvinte: Este nevoie de timp pentru a construi, lansa și optimiza campaniile - și, în cele din urmă, pentru a vedea rezultatele.)
De asemenea, ar trebui să ai așteptări realiste.
Google Ads poate părea un făcător de minuni, dar magia cu siguranță nu se va întâmpla peste noapte.
Google Ads îți permite să creezi strategii de licitare pe numele competitorilor tăi.
În primul rând: Întreabă-te dacă ești gata să te înhami.
Ca în toate relațiile, colaborarea cu Google Ads necesită angajament.
Indiferent dacă încerci să ai un anumit ROAS sau un cost țintă per achiziție, este nevoie de timp pentru a determina dacă merită pentru tine.
La fel se întâmplă dacă aspiri la o anumită cantitate de leaduri, apeluri telefonice etc.
Pe baza experienței noastre, am spune că este nevoie de aproximativ 90 de zile (adică trei luni) pentru a determina dacă există potențial pentru un program de creștere previzibil și scalabil. (Asta, desigur, dacă știi la ce să te uiți.)
Cu alte cuvinte, a deveni serios cu Google Ads necesită timp și răbdare - mai ales în etapele incipiente.
Dar dacă nu ești dispus să rămâi implicat, s-ar putea să nu merite să cheltui bani pe platformă.
Ia în considerare cât costă ca să vezi rezultate.
După crearea inițială (care durează aproximativ 10 zile, apropo), prima lună implică testarea campaniei tale.
De acolo, vei lucra la optimizări în a doua lună și vei începe (sau opri) optimizările în a treia lună.
Practic, în acele 90 de zile, există multe ajustări de agendă.
Poate vei licita mai puțin aici sau mai mult acolo.
Sau poate vei opri cuvintele cheie sau vei lansa pMax la un moment dat.
Iată ce înseamnă asta pentru bugetul tău de marketing...
Vei dori să cheltuiești cel puțin 1.000 până la 1.500 de dolari pe lună - apoi înmulțește asta cu trei luni. Deci, te uiți la trei luni ai nevoie de până la 6.000 de dolari - minimum - pe care trebuie să îi investești pentru a te asigura că această campanie va merita pentru tine.
Google Ads oferă o varietate de tipuri de campanii, fiecare cu avantajele sale.
Pentru a înțelege care sunt campaniile esențiale pentru succesul tău în Google Ads, consultă ghidul nostru despre campaniile Google Ads esențiale pentru succes.
Asigură-te că ești clar în privința obiectivelor afacerii tale.
Dacă nu ți-ai definit obiectivele de afaceri, este timpul să te pregătești și să le clarifici înainte de a te scufunda în Google Ads.
Având obiective clare va permite agenției tale Google Ads să lucreze autonom.
Aceste obiective ar trebui să fie măsurabile, scalabile și, mai presus de toate, realiste.
De exemplu, întreabă-te:
- Îmi cunosc ratele de închidere?
- Știu de câte leaduri am nevoie pentru a face o vânzare?
- Știu câte leaduri am nevoie în fiecare lună pentru a obține profit?
Stabilind obiectivele tale specifice, poți determina dacă poți rula cu succes o campanie Google Ads pe termen lung.
Evaluează calitatea și viteza site-ului tău web.
Înainte de a te aventura în Google Ads, asigură-te că site-ul tău web este în formă de top.
În mod specific, site-ul tău web să fie:
- Rapid
- Receptiv pe mobil
- Informativ
- Ușor de utilizat
Gândește-te în felul următor: Dacă vei cheltui câteva mii de dolari (pe lună) pentru a aduce oameni pe pagina ta, vrei să te asiguri că le place ceea ce văd.
Și chiar dacă ai avea cea mai bună campanie Google Ads din lume, nu va avea succes dacă site-ul tău web lasă de dorit.
În acest caz, este mai bine să te concentrezi pe optimizarea site-ului tău web înainte de a lua în considerare Google Ads.
Evaluează-ți capacitatea de a gestiona traficul.
S-ar putea să crezi că ești pregătit pentru afluxul masiv de trafic... dar s-ar putea să descoperi și că nu ești.
Acum, nu ne îndoim de abilitățile tale ca antreprenor.
Să spunem că un client te sună la 19:00. Vei răspunde la telefon?
Oamenii te vor suna direct sau vei avea o echipă de vânzări instruită și pregătită să preia apelurile?
În mod similar, dacă vinzi produse fizice, ești complet aprovizionat și gata de expediere?
Poți prognoza cu exactitate de câte produse ai nevoie?
Dacă nu, vei cheltui în esență 5.000 de dolari pentru a aduce trafic - doar pentru ca utilizatorii să aștepte săptămâni până când inventarul tău intră în depozit.
Nu arată bine, cel puțin.
Dacă ești cu adevărat pregătit să gestionezi o creștere uriașă a afacerii, atunci grozav!
Dar dacă nu, vei dori să-ți stabilești ofertele și operațiunile înainte de a aduce masele.
Gândește-te la dimensiunea și locația publicului tău țintă.
Ia în considerare locația clientului tău ideal.
Îți vinzi produsele sau serviciile la nivel național? Sau ești o afacere pur locală?
Dacă ești local și rural - cu doar o mână de oameni în apropiere - dimensiunea publicului tău ar putea fi prea mică.
În acest caz, Google Ads probabil nu are sens pentru afacerea ta.
În plus, ceva ne spune că ai prefera să nu cheltuiești bani și timp pentru a configura Google Ads, doar pentru a descoperi că nimeni nu caută ceea ce oferi.
(P.S. O agenție bună ar trebui să-ți poată spune asta de la bun început.)
În cele din urmă, ești gata să fii competitiv?
Asigură-te că cheltuielile tale pentru anunțuri sunt suficient de competitive pentru a te asigura că obții suficiente click-uri.
Altfel, Google Ads nu va funcționa în favoarea ta.
Imaginează-ți că ești un dentist care vrea să acopere o rază de 50 de mile, dar există alți 300 de dentiști în zonă.
Dacă intenționezi să licitezi doar 10 dolari pe zi, nu va fi suficient, deoarece nu ești competitiv.
Acest lucru ne aduce înapoi la cost și angajament. Mai multă competiție înseamnă mai multe cheltuieli pentru anunțuri, ceea ce înseamnă și mai multă investiție.
Toate acestea se pot amortiza foarte bine - dar ești gata să dedici banii și timpul pentru a face acest lucru?
Omarosa poate determina dacă ești într-o poziție bună pentru Google Ads.
Analizând factori precum serviciul, publicul țintă și locația ta, putem determina dacă platforma are sens pentru tine.
La fel se întâmplă dacă rulezi deja Google Ads, dar nu simți că funcționează.
Putem evalua campaniile tale, examina datele și identifica ce trebuie adăugat sau schimbat.
Dacă ai decis că Google Ads este potrivit pentru afacerea ta, următorul pas este să te pregătești pentru lansarea primelor tale campanii.
Consultă ghidul nostru despre pregătirea campaniilor Google Ads pentru a începe cu dreptul.