landing page
November 10, 2023

Optimizarea paginilor de destinație pentru PPC

Află de ce este esențial să-ți optimizezi paginile de destinație înainte de a lansa o campanie PPC și cum acest lucru îți poate crește rata de conversie.
Optimizarea paginilor de destinație pentru PPC

Îți amintești când ai lansat pentru prima dată site-ul companiei tale?

Acea emoție, acea încântare, anticiparea că oamenii îți vor vizita pagina!

Și din nou când ai creat prima ta pagină de afaceri pe Facebook și ai obținut primii o sută de urmăritori?

Transformați vizitatorii în clienți cu landing page-uri optimizate pentru conversie. Descoperiți cum echipa noastră de experți poate crea pagini de destinație personalizate care vă vor maximiza rata de conversie și vor impulsiona creșterea afacerii dvs. online. Aflați mai multe despre serviciile noastre de creare și optimizare a landing page-urilor.

Acum ai lansat o campanie de publicitate pay-per-click (PPC) și ești pe cale să obții mai mulți clienți și să vinzi mai multe produse sau servicii.

E incitant când marketingul digital începe să funcționeze pentru tine, nu-i așa?

Și noi credem la fel.

Pentru a te asigura că obții cel mai bun randament pentru banii tăi de publicitate, am vrut să îți atragem atenția asupra importanței paginilor de destinație și a multiplelor moduri în care acestea influențează direct traficul tău PPC.

Optimizarea paginilor de destinație este o componentă crucială a strategiilor PPC eficiente, în special pentru afacerile locale care doresc să-și îmbunătățească prezența online.

În cele din urmă, rezultatele campaniei tale PPC depind direct de calitatea și eficacitatea paginii tale de destinație.

Ce este o pagină de destinație?

În ceea ce privește publicitatea pay-per-click, o pagină de destinație este pagina pe care potențialii tăi noi clienți ajung când sunt suficient de entuziasmați să dea click pe anunțul tău pentru a "Afla mai multe" sau "Cumpără acum" sau "Încearcă gratuit!" Sau, "Înscrie-te acum!" Sau orice altceva vrei tu să facă.

Este o pagină de sine stătătoare al cărei scop principal este de a converti lead-urile în clienți pentru a genera noi vânzări.

Anunțurile atractive și inteligente pot atrage vizitatorii să dea click, dar odată ce ajung pe pagina ta de destinație, trebuie să le fie ușor să rămână și să completeze un formular de contact, să cumpere produsul tău sau să se înscrie la oferta ta excepțională.

Cum creezi o pagină de destinație simplă și eficientă?

În primul rând, optimizează-ți pagina de destinație astfel încât să se încarce rapid.

Nu există nimic mai rău decât să îți lași prospectul să aștepte în timp ce pagina ta de destinație se încarcă.

Dacă durează prea mult, vor pleca repede.

Amintește-ți: Durata medie de atenție a unei pagini web este mai mică de un minut.

O pagină de destinație lentă nu numai că îl ajută pe potențialul tău client să decidă că nu merită așteptarea, dar și Google gândește la fel.

Viteza paginii a fost unul dintre factorii de clasament ai Google de mai mulți ani.

Dacă prea mulți oameni pleacă, îi spune lui Google că pagina ta de destinație nu este o pagină de înaltă calitate și, prin urmare, influențează Scorul tău de calitate, care poate afecta clasamentul anunțului tău PPC.

Vezi cum totul este conectat?

Pe lângă viteza paginii, Google determină Scorul tău de calitate prin:

  • Rata de click-through (CTR) a anunțului
  • Relevanța cuvintelor cheie
  • Calitatea paginii de destinație
  • Relevanța paginii de destinație
  • Relevanța conținutului anunțului

Cu cât Scorul tău de calitate este mai mare, cu atât costul per click este mai mic, deci obții mai multă valoare pentru banii din campania ta publicitară.

În cele din urmă, pagina ta de destinație influențează direct profitul tău datorită capacității sale de a converti lead-urile în noi clienți, iar cu un Scor de calitate mai mare, plătești mai puțin pentru fiecare dintre acești potențiali noi convertiți.

Compatibilitatea cu dispozitivele mobile contează și în clasamentele Google.

Să presupunem că potențialul tău client dă click pe anunțul tău prin telefonul său, tabletă sau orice alt dispozitiv mobil.

Dacă nu pot vedea pagina în mod corespunzător sau au probleme în a accesa butonul de apel la acțiune (CTA), vor pleca.

Mai mult de jumătate din traficul web provine de pe dispozitive mobile, deci este în avantajul tău să consideri acest lucru ca o parte inițială și importantă a designului și funcționalității paginii tale de destinație, nu ca o idee ulterioară.

Optimizează conținutul paginii tale de destinație.

Conținutul de pe pagina ta de destinație ar trebui, de asemenea, să fie optimizat și, așa cum observă Google, "direct relevant pentru textul anunțului tău și cuvântul cheie".

Cu alte cuvinte, nu folosi o tactică de momeală și comutare; oferă-le oamenilor ceea ce au venit pentru.

Acest lucru ajută, de asemenea, la clasamentul tău de calitate atunci când anunțul tău PPC și conținutul SEO al paginii de destinație sunt strâns legate. (Vezi "relevanța paginii de destinație" de mai sus.)

Fă conținutul paginii tale de destinație cât mai succint posibil și orientat spre obiectivele tale de conversie.

Pentru mai multe strategii despre cum să îmbunătățești rata de conversie în campaniile tale Google Ads, consultă ghidul nostru detaliat despre optimizarea conversiilor în Google Ads.

Folosește puncte în loc de paragrafe mari de informații.

Vizitatorii paginii de destinație care vin din anunțuri PPC sunt gata să acționeze.

50% dintre utilizatorii care ajung pe pagina ta de destinație din anunțuri plătite sunt mai susceptibili să cumpere decât cei care ajung organic!

Acești cumpărători și căutători de informații sunt pregătiți să ia o decizie de cumpărare sau o decizie CTA fără o persuasiune suplimentară, așa cum ar putea necesita un lead organic.

Acest lucru face, de asemenea, ușor ca conținutul tău să spună mai puțin și să facă mai mult.

Creează o pagină de destinație pentru fiecare serviciu sau ofertă specială.

Ține minte că optimizarea paginilor de destinație este doar o parte din strategia ta PPC.

Pentru a avea o prezență completă și eficientă în Google Ads, asigură-te că implementezi toate campaniile Google Ads esențiale pentru afacerea ta.

Paginile de destinație îți permit să testezi campaniile. Sunt vizitatorii mai susceptibili să completeze formularul tău dacă ceri doar numele și adresa de e-mail față de nume, e-mail și număr de telefon?

Paginile de destinație separate îți permit să urmărești aceste date pentru a determina ce opțiuni au cele mai mari rate de conversie.

Acest lucru se numește testare split A/B - un subiect pentru un alt blog.

Sunt multe de digerat, înțelegem. Nu este la fel de simplu cum pare la prima vedere, dar cu puțină încercare și eroare și urmând sfaturile noastre (pentru că, ei bine, facem asta de câțiva ani), vei prinde ideea.

Promitem.

Și suntem mereu aici să te ajutăm când ai nevoie de noi. Doar treci pe la noi și spune-ne bună.

Distribuie articolul
OMAROSA AGENCY - Bd. Timișoara, 26, București, 061331, Romania